Decca's drinkin' dilemma

Ett inlägg i månaden verkar lagom takt för att jag inte ska bli helt utarbetad...
Sedan sist har lite hänt, det har varit mer älgjakt (utan något lyckat resultat), jag har fortsatt vara en arbetsbefriad slashas även om jag nu faktiskt börjat titta mig om efter ett nytt jobb iaf, men det går trögt...jag tänkte ju att jag efter två månader skulle vara helt på det klara vad jag vill jobba med (förutom Lotto-miljonär då), men jag vet inte. Jag får nog inse att jag inte är någon karriärist och sikta in mig på ett jobb som verkar roligt med schyssta arbetskamrater och hyggliga förmåner..samt bra drag på julfesterna...
 
Ja, just det..just nu för jag ett krig mot CrowdSurges customer support som misslyckats med att skicka min biljett till fredagens konsert jag tänkt gå på..lite tungt, speciellt som den är i Manchester och flyg och hotell är spikat...lördag söndag blir det fotbollsmatcher..dags att äntligen se en match i tredje divisionen..Preston-Tranmere..och så en tur till Goodison Park också..Everton-Spurs...
 
Jaha, jo..de är dessa gentlemän jag tänkt se på fredag:
 
 
Om nu bara Crowdsurge kan få fart och göra det de ska..hittills har det inte gått väl...men jag ska fan se dem!!!