En helvetesvecka..

.på jobbet är över..5 kvar innan semester..

Vi må ha förlorat...

..och är ute ur EM, men jag är lycklig...och tämligen bakfull, som tur var tycker den fulle Jerk att han behövde pizza på vägen hem igår så när jag vaknade upp kvart i två i morse (eftermiddags) hade jag frukost på sängen..

Nu ska jag bege mig till stan och köpa hem lite vatten o godis innan det är dags att bege sig ut igen..är visst lördag idag och EM fortsätter utan Sverige..

Borde nog köpa benskydd också, gjorde mig rejält illa när jag skulle upp till strippstången igår kväll..det gör ont fast jag ligger ner..frågan är om smalbenen gått av??

Sa jag att jag mådde bra? Semester och England är bra för mig..


Semestern..

..började för ca 7 timmar sen..i 11 dagar framåt är det slut på all stress, från och med imorgon är det istället levern som ska få arbeta..
Åker till England och kommer hem måndagen efter midsommar..hur skönt som helst ska det bli..

Ja, midsommar i England, brukar ändå aldrig bli bjuden på någon speciell midsommarfest..ironiskt nog så blev jag givetvis bjuden på 2 olika i år...nåja, nästa år är säkert allt back to basic och jag får våldsgästa någon fest..

Nu ska jag sova lite tv här på soffan i Falun, imorgon har dotra skolavslutning sen blir det tåget till Arlanda, flyget till England och bil till puben..jag kommer antagligen vara den ende klädd i gulblått..


Jag...

...orkar inte mer..

Sverige suger, på jobbet är det omöjligt att hinna med om man inte jobbar dubbla skift..

Det är en jävla tur att jag drar på 1,5 veckas semester på torsdag eftermiddag..funderar allvarligt på att slå av mobilen för att slippa alla frågor..

(näe, inget medarbetarsamtal än..ser inte ut att bli något lönesamtal heller..kul, vi får ny lön den 25:e...)


Yesterday..

..persade med 4 minuter i Blodomloppet (visserligen bara 5kmsloppet, men ändå)...firade tills tuben slutat gå och fick ta taxi hem..

Idag är jag inte lika kaxig..gled in på kontoret kvart i tio...

Det positiva är att skallebanket tar fokus från mina stela leder...jag är mer bakfull än jag är stel efter att ha sprungit 5km..

Idag börjar EM och dotra kommer..har redan förvarnat henne om att det blir ganska mycket fotboll i helgen, men vi ska hinna med ett VM-kval i handboll också..father of the year ligger nära till hands nu..speciellt som jag var och såg hennes klass soaré i måndags också..