Sleeping my day away..

Det var ju dömt att misslyckas...mitt försök att slå Tobbe i tidiga ankomster denna vecka..idag hemföll jag åter i gamla synder och dök upp en halvtimme efter flextiden tagit slut och nu måste jag komma till jobbet senast halv nio imorgon för att inte få för mycket minus på flexen...suck...

Har tränat iaf...efter några veckors torka var det äntligen en vacker tjej där...och hon satte sig på cykeln precis framför mig...suck..nästan svårt att koncentrera sig..hur var det nu? Jag har bara cyklat sedan jag var 4-5 år..hur gör man? Nåja..kan väl säga att hon hade väldigt vackra vader iaf...

Hade ettt långt samtal med mor till dotra ikväll..hon var riktigt trevlig...hon berättade om en fritidsledare till dotra, som e från Nacka från början och i 50-årsåldern. Han blev lite fundersam då han såg hennes Bajen-munkjacka..så han frågade....Emma, vilket lag håller du på i fotboll? Bajen såklart! sa hon, vände på klacken och gick...vilken underbar liten tös...och vad bra jag varit på att uppfostra henne...

Imorgon kommer dotra...det betyder kort dag utan lunch..så jag kommer att vara megastressad hela dagen...

Var slö igår (oj, ovanligt..)..så jag käka lunch ute idag..passade på att hämta ut en biljett till Bajen-GAIS den 10:e maj..känns bra..har nog inte råd med derbyt nästa vecka dock..synd...

Passade på att shoppa lite då jag ändå var i Kista centrum också...var militäriskt effektiv..köpte en ny tumring..min gamla var inte direkt en äkta silverring...mer åt plåthållet med först kopparplätering och sedan något silvrigt...köpte en billig för några år sedan tills jag orkade köpa en riktig...idag var den dagen tydligen...in och ut ur butiken på en minut..är riktigt nöjd med det...hann också med att posta värdebedömningsunderlaget för mitt lån till en balkong, så pengarna torde strömma in någon gång nästa vecka...

Jobbade lite sen också...hade gruppmöte med chefen..det var Engineering Support-gruppen..jag och kobu alltså..lite info om vad som händer..vad som ska hända..vi kanske ska flytta kontoret igen..pågår lite förhandlingar och så...ska ha lönesamtal om ca 2 veckor...så om 2 veckor är jag väl fly förbannad och självmordsbenägen igen..

Fan..reklamen för 3...sången...we're going down the pub..någon som vet vad sången heter och vilka det är som sjunger??..får den lilla snutten man ser på reklamen på hjärnan...nej, jag tänker inte skaffa nån 3G-telefon bara för den sakens skull..den funkar inte ute i skogen...

"Det kallas tvivel, det där som stör.
Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör"

Jerk

Kommentarer
Postat av: Charlotte

det blev väldigt kallt :P

Postat av: Yvonne

Tumringar på killar gillar vi :o)

2006-04-28 @ 17:03:43
URL: http://vonsans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback