Skönt med semester...men behöver nog rösta på pigavdrag i valet..

Plåtslagarna är kvar ännu...så i ren protest klev jag inte upp förrän kl.14 idag...ja va fan..slapp jag städa också...nu drabbar iofs det bara mig, så min liggprotest kanske är lite missriktad? Skit samma..det ordnar sig..enda missen är att jag nog inte hinner bli så uttråkad att jag kommer att städa lägenheten innan semestern är slut...

Men jag bäddade sängen iaf..duktig Jerk

Nu ska jag bara fulblogga lite sen ska jag gå ut och dricka öl med en gammal kollega som åter är i Sverige en vända...han har utblidat ett gäng på kontoret i ett nytt verktyg som vi ska använda i vårt offertarbete...så jag som antagligen är en av dem som skulle haft störst utbyte av det är ledig...the wonderful world of my company...speciellt som chefen ringde nyss och sa att vi antagligen skulle skrota RFQ-databasen...den som jag ständigt använder...den använder jag så mycket att övriga jobbet anser att det är min databas...

Fick ett mail av ytterligare en ex-kollega...han har beställt ett hagelgevär, som han enligt honom ska använda för att skjuta lerduvor med...borde jag bli orolig då den person som överlägset flest gånger har hotat mig till livet har skaffat sig en bössa??

Nu är det inte så farligt som det låter...jag brukade provocera honom tills han sa "Döda män...." kunde vara Döda män åker inte på semester eller Döda män skvallrar inte för chefen...typ något sånt...

Vi höll på med massa skit...vi hade bland annat ett dokument som vi kallade "Harris bevingade fraser"...en finländare från ett annat företag var urusel på engelska så vi brukade spara en del av hans näst intill obegripliga fraser i det dokumentet typ "Boys are the boys"...en av mina favoriter..

Vi hade också ett annat dokument..där vi lade in veckans smeknamn på Forsström (en fd säljare)...elakt? Nja...Forsström gav allt tillbaks med samma mynt...

Nåja..nu ska jag som sagt gå och ta mig ett par öl...måste alltså resa mig ur soffan..får bli en burgare på Sibylla idag tror jag...allt i min strävan att bli the biggest loser...har ca 700 att leva på tills nästa fredag så förhoppningsvis bjuder Chrille på öl like the good old days...

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback