The exciting life of mr Jerk...

ÅH..sååå spääännande...här händer det grejer...rena rama Chicago...ja eller inte...

Fick ett samtal idag...min kära mor ringde...hon var ute och gick med Tjabo, Fyllerins hund, och grannen hade fått stopp på bilen ca 50 meter hemifrån..å jag fick åka dit och bogsera hem den...ja vet..spännande..men det är inte allt...eftersom hon stod som hon stod fick jag bogsera bilen så hon åkte bakåt fram till infarten...ja vet..så crazy...tror det var batteriet som dött...hon fick hjälp av någon, så bilen gick igång senare ikväll iaf...

Fan, inget alls har hänt alltså...jo...Låken och flickvän kom förbi på besök en vända...de är uppe i Låkens stuga och svängde förbi...kul och träffas..blir ju inte så ofta nu när jag aldrig...nästan aldrig...är hemma i Malung längre...

Annars har jag legat och läst...sovit lite...bara tagit det lugnt...imorgon ska jag nog till skjutbanan iaf...dags att låtsas vara man igen...mörda lite pappälgar...

Ska det fortsätta så här kommer jag få krupp innan veckan är slut...eller så kommer jag att vänja mig vid det och när jag är tillbaks i sthlm kommer jag få infarkt av stressen...

Skulle behöva fixa älgpassen imorgon också...känner hur semestern snart är slut...bara 2,5 veckor kvar...

/Jerk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback