Ursäkta, mig så fel jag hade..

Shit, det är så mycket som ska med här...först en ursäkt..

En ursäkt för mitt citat igår. Korrekt ska givetvis vara "Lisa ligger naken, bredvid sin industriman. Hon ligger tyst och vaken, en docka vid sin barm"...jag förstår om Thåström-älskarna varit upprörda och ber om ursäkt för den skada jag kan ha åsamkat eder..

Ovanstående mening kanske kan vara en idé för chefmuppen på Jyllandsposten att ta i sin mun...lite ändrad dock..tror inte muslimerna bryr sig så mycket om Thåström..tyvärr..

Var på bio ikväll också.."North Country" med Charlize Theron och Frances Mcdormand..gick ut ur bion och kände mig som värsta gentlemannen..så finkänslig och artig jag är i jämförelse...Frances McDormand är en fröjd att se i varje film hon gör..ständigt suverän..hennes roll i Fargo älskar jag...Minnesota där också...

Annars är det mest störande att så fort filmtillverkarna börjar spela på den sentimentala strängen i filmer så faller jag för det och får tårar i ögonen..de där känsliga Förälder & barn-ögonblicken som bara finns på film...förbannat störigt..det är min dotters fel..hade det inte varit för henne hade jag varit hård och besynnerlig på riktigt..100% cynisk liksom..untouchable...

Nåja, känslig som jag är så känns det som om det är dags att se om det finns några stackars kvinnor med alldeles för lite kläder ute på nätet ikväll...

"Måndag är vatten och fredag är vin
så sjung hej och hå för en uslings medicin"

Jerk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback