Hem till byn...

Äntligen (!??!) i byn igen...

Hade den ljuvligaste tågresan på väldigt väldigt länge...eller ja...tåget gick redan kvart i åtta och det regnade...måttligt roligt, men i Sala...2 undersköna blondiner steg på tåget...de hoppade på rälsbussen från Borlänge också..

Då satt de mittemot mig...såg jag ett leende från den ena?? Sara tror jag hon hette..den andra hette Pernilla (eller något liknande..det är svårt att tjuvlyssna fullt ut när Lars Demian sjunger i mp3-spelaren..)..de var från Linköping iaf...hördes på dialekten..ja..och så att de hade en tidning med sig som hette något med Linköping....

De är också på dansbandsveckan...nu lät det förstås som om de skulle dansa..jag har inte riktigt samma tankar..siktar på öltältet, sen får vi se hur länge jag kan hålla i...

Vilka vackra ben Sara hade...ja, jag vet...men va fan..ni får sätta er in i min situation...fet, gammal, fattig, sexlös sedan...ja i princip oskuld igen...jag ser inga möjligheter att jag någon gång ska få göra en kvinna (o)lycklig igen...

Hade jag haft ett uns vidrigare psyke hade jag antagligen gjort en Hagaman för länge sedan...tack gode gud för att jag är normal..eller ja normal och normal...inte någe sjuka sexulla böjelser iaf...som det ser ut har jag inga sexuella böjelser alls..

Men nu ska byn göras...har inte riktigt bestämt mig än om jag ska vara riktigt stockholmsdryg eller inte...det brukar vara populärt...fråga efter vägen till McDonalds..Nähä, men Burger King då? Va fan Max finns väl??Jaha..någon annan mat..närmaste Grek? Va fan jag har 50 meter till min närmaste grek i stan..här finns det ingen? Va e det för ställe egentligen...blir nog populärt...

Trodde att jag försovit mig när alarmet gick imorse...min käre kusin ringde vid två i natt...jag vaknade (hade sovit en halvtimme kanske..) trodde det var larmet...åh fy fan...är det mörkt så sent som sex på morgonen nu..skit..sommaren är över..jag snoozar en vända...sedan när klockan ringer igen är jag het säker på att den ska visa kvart över åtta eller något...lyckligtvis visar den 6:00..eller lyckligt och lyckligt...endast sjuka och gamla människor kliver upp då...in i duschen...raka mig...byta om..plocka in disken..titta lite på nyheterna och sen iväg...så jävla trött...

Kommer  på tåget..käkar min medhavda macka (ost, gurka, tomat & skinka..allt som fanns i kylen)..kan inte somna..mitt emot sitter en medelålderstant med sin tonårsson...börjar fundera lite..hmm ingen ring..tja..värre saker har jag gjort (tro mig..jag har gjort värre saker)..allt för att slippa frustrationen..blir trött..kommer till Sala..där kliver the blondes på...pigg igen...

Får se om jag får mig något ikväll...ja öl alltså..vad tänkte du på??

Skämta bara..klart det blir öl...ska nog gå och hämta en nu...har ju semester..siktar på att bli semester-alkis i år...och folk som alltid sagt att jag saknar ambitioner??

Om jag talade med dem?? Suck har du inte lärt dig någonting...klart jag inte gjorde..de kanske bits..

"En får vaera som en er
Naer en inte vort som en sku"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback