Läget Serieledaren??

Fan...fick en ny kontorsstol på jobbet i fredags...med nackstöd...vad fan ska jag nu klaga på??

Är tillbaks i gamla fotspår också..dök upp kvart över tio igår...gick hem kl.17...var ju match på Söderstadion...följde rutinerna...på med Bajen-tröjan & Bajen-halsduken..köpte 2 grillade med bröd på Läckergrillen och gick över bron till Söderstadion...funkade den här gången också..Bajen vann...jag gick hem nöjd och glad...

Nästan som sex att vara på Söderstadion nu för tiden...först är det djup ångest..hur är formen egentligen??..gräsmattan klippt och vattnad?? Hejarop..gutturala läten...slutet är som en lång, skön orgasm...

Skillnaden är väl att på Söderstadion håller det igång 2x45 minuter + övertid & uppvärmningen innan match..sedan hyllas spelarna av de nöjda åskådarna...sex brukar landa runt 25 sekunder...inklusive ångest och förspel...sedan hånas man som om man var en domare...sopa..är du helt jävla blind eller?? Hur fan kunde du missa den straffsparken?? Våga skjuta tufft att göra mål!!

Idag dök jag upp precis i tid för flextiden...halv tio alltså...jobbade till lite drygt 18:30...fick sällskap av Ida hem...hämtade ut tågbiljetterna hem..har hon varit extra trevlig nu på slutet eller är det jag som desperat läser in något som inte finns??

Chefen frågade när jag kommer in imorgon..tidigare än halv tio hoppas jag?? Lite pressure där..men Schweizarna kommer in vid tio imorgon...jag ska lära dem allt jag kan om Ericssons lokala arkiv & ritningsstruktur (nåja, det går väl fort)..om jag förberett mig?? Javisst, och anledningen till att jag inte skrev något inlägg igår var för att jag idkade älskog...

Jag hade fullt upp att läsa om Bajens triumf igår...näe seriöst...jag jobbade med en offert värd runt 25 miljoner...fick räkna ut säljpris odyl eftersom säljaren låg på beachen i Falsterbo...

Det e klart lönen skulle jag kunna gnälla på?? Men det känns inte riktigt som det finns någon anledning just nu...det har klart meddelats att jag inte får någe mer och om jag vill ha vad jag är värd får jag vackert ta tag i det och söka nytt...

Talade med min dotter igår..för första gången sedan hon flyttade ner...hennes mor har varit så snäll och inte ringt upp som hon lovat..en sisådär tusen gånger...känns det som iaf...känner en viss saknad nu, men det är bara två veckor kvar tills vi ses...

Hennes gammelmormor ligger för döden...hon var där och sa adjö typ...dotra förklarade för hennes gammelmormor att hon skulle upp till dotras farfar nu..upp bland änglarna...

På torsdag sker det...resa upp till byn och lite hederlig öltältssemester...eftersom jag spenderade så mycket i helgen får jag snåla lite...trist...men va fan...

"Bajen va namnet, fotboll e vårt spel
Söder adressen och ingen kan ta fel"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback