Glad midsommar då..eller nåt...

Lekte säljare på jobbet idag..gjorde mitt vanliga jobb..räknade på några kablage..sen bestämde jag påslaget också eftersom den ordinarie säljaren är på semester i Spanien (jvla svn..) och såg till att vi offererade kunden..när vi får hem fler t+m-kataloger ska jag skicka en sådan till honom också...hur stämmer det med min inställning och intiiativförmåga egentligen käre chef??

Magnus Hedman förordar Jonson från start mot Tyskland..jaha...så har han presenterat sig som en idiot på allvar..man var ju tveksam tidigare också..gnagare som han är...inte var han så bra målis heller..till och med jag har gjort mål på honom...

Brassarna segrade stort..gott så...inte blir det sämre av att mina spelare i drömelvan gjorde 3 mål och ett målpass...har en hygglig chans att gå upp i topp nu..trots att 3 av mina spelare vilade från början...

Har nog lyckats hitta en ölbroder på lördag också..blev så glad att jag utan att gnälla stod i kö på systemet i 45 minuter..det positiva med det är givetvis alla vackra katter som också stod i kö...ögonen hade fullt upp att följa alla med blicken bakom mina shades...

Imorgon är det midsommar..för första gången på ja vad kan det bli..15-16 år ska jag inte dricka öl en hel dag och sen hångla upp en vacker flicka på gräset (ok, det sista har väl inte hänt på 10 år..)..men ändå...helt nykter hemma i soffan..i stan...det största stället jag varit på en midsommar förut är väl Leksand...midsommar -94..slafa hos Måsse...hmm träffade en gudinna..hette hon Kristina? blond iaf..från Spånga...kommer ihåg att jag såg lite av Sverige-Ryssland på tv när jag kom hem till Måns, men kan inte säga att jag minns mycket från matchen...fast jag har ju sett målen i repris sedan dess..

Nu blir det väl inte så mycket firande..steka på en älgbiff och kolla på fotboll...kul..hur blir er midsommar?

SKulle behöva en sommar-romans..tja eller det räcker med en fredagsromans..för att få upp tron på livet igen..va fan..I'd settle for a romantic Tuesday...

"Country girl, take my hand"

Jerk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback