En stor svag Bitter tack..

Va fan gör man en fredag när man inte ska gå ut egentligen...just ja..skulle kolla på en dvd..det glömde jag...istället hänger jag här och förpestar era liv..eftersom ni nu måste läsa vad jag skrivit...jag kommer ju ihåg det där inlägget i början av januari..det var ganska roligt...

Eftersom ni har som roligast när jag har det som värst bjuder jag på en till...när jag kom hem idag..för andra gången..först var jag hem med Håkki så han kunde hämta sin sprit..han glömde ölen..fick sms om att jag fick dem...så nu måste jag börja dricka igen tydligen...

Just det...andra gången...gick igenom posten...räkning...DN bostad..Metro bostad...men vad fan e det här??...inkassobrev...ja, ni kan ju gissa vem som inte skött sig....yup, hon som blev "besviken" över att jag inte åkte upp och fick flunsan i helgen...gissa om jag är besviken då...

Trodde hon hade lärt sig något från i höstas då brevet från fogden kom..men, det verkar inte så..kanske för mycket begärt...hon har ju ganska begränsad hjärnkapacitet...vaddå elak? Vad fan e hon mot mig då?...och hade hon haft brains hade väl aldrig min dotter funnits...av både en och två anledningar...den första torde vara att hon inte haft sex med mig..

Hon är fan funtad som en karl när det gäller sex....först får jag en utskällning för att jag lurat med henne trots att jag inte är kär i henne...sant...iofs....sedan efter årtusendets utskällning (trodde jag då..nu vet jag bättre..)..så blir hon pilsk och vill ha...men fan mänska vad e det med dig? Gå och lägg dig på soffan!! Hon stenvägra...svårt att flytta någon som väger ett ton också...till slut ger jag med mig så jag får sova nån gång...resultatet? Dotra....

I min bitterhet över det hela har jag iaf försökt att trösta mig med att alla kvinnor är inte sådana...i början var det mest svårt...men som en sa...fan, e du helt pantad..sex utan att skydda dig..fattar du inte hur vi tjejer tänker? nej...tydligen inte...så har det fortsatt..nästan iaf...en del fattar inte vad hon höll på med...en del anser att jag får skylla mig själv eftersom jag e hetero...

Chulls gör det ännu bättre när hon skriver att hon skratta om fan över mitt bittra inlägg ( kul att kunna roa någon...om nu bara humor vore ettan på listan när töserna väljer ut en pojkvän...)..hon fortsätter med "kvinnosläktet ÄR idioter hela bunten.."..fine...tillbaks i den bitterhet som präglade början av 2000-talet...

Lyckligtvis tror jag att det är lättare att komma ur den nu....dotra är bajare, dotra är bajare, dotra är bajare..mitt mantra som bevisar att alla inte är idioter...än iaf...om några år e jag en jävla gubbe som skulle släpa med henne på en massa idrott när hon var liten, fast hon bara ville leka med dockor...

På något sätt känns det skönt att jag trots ständiga bakslag fortfarande har kvar min sunda uppfattning att jag aldrig kommer att träffa någon...jag kan fortfarande knappt träffa någon som jag vill umgås med på riktigt..någon som älskar grönvitt och ser min Bajenflagga som ett tecken på hängivenhet och inte mani...

Någon som anser att Per Persson är en av de största rockpoeterna någonsin...

Ja, va fan kärlek e för de unga...jag är gammal och trött...no hope for the old guy...put him on a home...så grymt deprimerande att läsa..skärp dig jävla sopa...sluta med din jävla vit mans blues nu...jag kommer att träffa nån...jag kommer att träffa nån...något iaf..jag har min studsare...

Och så slutade fredagskvällen återigen med att Jerk förbannade alla dess långbenta, kurviga,bystiga underbarat vackra psykopater som kallas för kvinnor och sedan kröp ihop i fosterställning och grät en skvätt...

"Ensam blir ensam och så ska vi gå
bortglömda, trötta och stiga på tå
försjunkna i då"

Jerk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback