Manipulera mera...

Har lyckats manipulera min dotter...talade med hennes mor idag..då hon kom hem till Falun hade hon sagt "jag ska bara sova 5 nätter hemma, sen ska jag åka till pappa igen"...det funkade alltså..hon brukar säga så till mig.."Jag ska sova 2 nätter sen åker jag hem igen"..så låter hon jättelycklig...antagligen för att hon kommer ihåg att det är två nätter, men det låter ju onekligen inte roligt för mig...hej pappa, om två nätter slipper jag dig och får äntligen åka hem igen...ungefär så låter det i mitt huvud...även om jag vet att hon inte menar det så..

Om alla kvinnor vore lika lätta att manipulera som dotra skulle jag antagligen ha ett sexliv...

Hon är ju glad att hon kommer ihåg något..det är underbart med barn ibland...tyvärr kommer hon ihåg annat också..

Som att hon säger åt mig när jag svär...så får man inte säga pappa..jamen förlåt då för fan..typ...eller när hon rapar..först säger hon förlåt..sedan kommer det..fast jag får ju rapa hos dig pappa..tycker det är underbart då vi kan underminera den andres intentioner om dotra...vi har nog inte samma prioriteringar..jag vill ha en självständig dotter som tänker själv..utom då hon är hos mig..här bestämmer jag jag och jag...fast det har hon förstått...du bestämmer här pappa..så åker vi upp till huset i Sörsjön...du bestämmer här också pappa, men i farmors hus bestämmer hon...

Eftersom jag bestämmer..bestämmer jag att det är dags att surfa lite och sluta ta upp bandbredd med sådant här sentimentalt och vämjeligt svammel...

"Vi säger så"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback