Världen är emot mig idag..

Världen är emot mig idag...igen....först den enorma tröttheten parat med en liten dos kliva upp-ångest som gjorde att jag för andra gången den här  veckan (av två då..) kom utanför flextiden...men bara med en kvart idag...sedan började eländet..gör det..gör det..gör det..skulle registrera en materialdeklaration idag hade jag tänkt..tar ca 1,5-2 timmar...men se det ville inte världen...först kommer det en massa panikgrejer och när jag sen äntligen börjar med den så fuckar internet upp sig totalt..när väl internet är med igen så fuckar Matilda (Materials Data system..Ericsson) upp sig och vill inte vara med...vid halv åtta gav jag upp..efter att ha gjort ungefär två tredjedelar...och haltade hem...världen är emot mig...

Ja, glömde visst att säga det...jag stukade foten också på innebandyn...en minut kvar typ och jag trampar på en annan killes fot och lyckas då komma snett på någe vis..så en (förhoppningsvis) lättare stukning blev resultatet..förlorade gjorde vi också...världen är emot mig...

Inte har jag någon att beklaga mig hos heller...ingen som kan trösta mig eller något åt det hållet...helt meningslöst alltså...då man för en gångs skull har fog för lite självömkan finns ingen som kan öppna sin barm och erbjuda tröst...suck...världen är emot mig...

Du ska se att morgondagen blir lika jävlig då också...alla säljare är borta på någon sorts säljutbildning, så alla frågor som kommer in kommer säkert att gå via mig först....kul...jag har inte tid...har fler materialdeklarationer att inte göra klart imorgon...RoHS-frågor, lite klargöranden på en del offerter också...men just nu vill jag bara sätta mig någonstans (kvittar fan var) och bara supa...bli riktigt redlöst berusad...spy...må dåligt och yra om sommaren -93..världen kommer att vara emot mig imorgon...

Brownies..den där reklamen...fan, va spännig killen ser ut..och han har verkligen inte fog för det...är det såna vråltöntar kvinnor är ute efter, så borde jag ha horder med fruntimmer efter mig..jag har stört mig på den reklamen sedan jag såg den första gången...ingen Norrlands-reklam direkt...nej, en vråltöntig city-kille på 40+ med det fula läderhalsbandet som ser ut som en strypsnara (jamen använd den någon gång då!!)..som låtsas vara händig i köket...suck, suck..tråkig reklam som aldrig förr...världen är emot mig idag..

Inte fick jag någon säkerhetsdörr idag heller..de gjorde precis klart våningen nedanför mig innan de gick hem...världen är emot mig idag...

De kommer säkert att börja med min dörr i morgon bitti kl.7..världen kommer att vara emot mig imorgon också...

Rättade precis Lotto från i helgen..3 rätt..världen var visst emot mig i lördags också...

Känner på mig att Lilla Kycklingen inte längre går på biograferna till helgen..världen kommer att vara emot mig i helgen också...

Får inte sexa det här året heller..världen är emot mig ett tredje raka år...nu får fan världen ge sig...det är inte roligt längre...liksom hahaha..vi gör så att han blir pappa helt ofrivilligt, så han blir bitter och tröstäter sig fet...när sedan bitterheten har släppt ser vi till att han ständigt är pank, så han inte har råd att gå ut och kanske hitta sig en trevlig tjej...till sist gör vi hans dotter så mogen att hon redan innan hon fyllt sex klarar av att åka buss själv ner till honom...vi ser till att han längtar efter varannan helg då dottern ska komma ner med bussen..därefter (och här är vi riktigt roliga) ser vi till att hans dotter flyttar ner till Skåne så pass att hon inte kan åka buss längre..och eftersom han fortfarande är fattig så har han inte råd att flyga upp henne mer än max 1 gång i månaden..undrar om det räcker eller om vi måste hita på något mer??

Sa vi att han aldrig mer skulle få jufsa? Ja, det har vi visst fixat redan..hmm..vad sägs om att håna honom under varje lönesamtal? Ge honom lite mer än avtalet, men aldrig räkna upp honom till det han är värd? Fan, lysande..men kommer han inte att säga upp sig och ta ett annat jobb då? Vart då? Stockholm eller skogen..han velar hela tiden, så han får det aldrig gjort...han kommer att tyna bort där på sin kontorsstol medan han funderar på hur han ska göra...inte slutar han inte...efter några år har han vant sig vid förnedringen...

Var det inte pappskallen Bush som sa "If you're not with us, you're against us"..ja..världen har valt sida i mitt fall iaf..tack världen...

"Welcome home to my broken promise land
Where the sun don't shine and the cold wind whines"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback