Aj aj kapten..

Halv nio i morse ringde mobilen..men va fan nu'rå? Hej det e Tobbe..jag fick ett samtal från Estland igår..blabla..etikett..blablabla..trots min yrvakenhet fixa jag det...den etiketten har blivit ersatt av LZF 083 255/2..den etiketten ska de ha där...suck..ytterligare en arbetsdag förstörd i och med att jag vaknat..lika bra att gå in i duschen och åka dit sen då...

Märkligt att min kunskap är värd så lite...mutter mutter...kommer till jobbet och vill åka hem igen..i onsdags var jag sist kvar av alla...likaså idag...ingen verkade göra alltför mycket...jag? visst serru, slet som fan....duh! jag var väl ungefär lika slö som de andra..bara så mycket längre...

Stod sen och köade på systemet i en timme...va fan..mer än 100 nummer före...suck...men men..behöver lite hojtarolja till morgondagen...det e ju innebandy-cup för Dålä IBK...sen ska vi ha sjöslag...ja, hur mycket sjöslag det nu kan bli..tror inte vi blev så många...

Kvällen till ära lagade jag stekt fläsk med mjölkstuvade makaroner..det är så gott...som vanligt kokade mjölken över..märkligt att jag aldrig lär mig den här jävla gasspisen...

På jobbet hann jag med att gratulera storebror också på sin födelsedag...han blir 107..eller ja..36 iaf...ungefär lika...ringde lite för sent bara..det lät som att han var vaken redan...nu sitter väl han och lillebror och fyllnar till i församlingshemmet i Sörsjön...det är räkfrossa....jag? men jag har ju innebandy-cup..läs om inlägget nu...sen är det 45 mil dit...tänker inte åka 45 mil för att inte äta räkor...

Lyckades faktiskt få mig till att göra rent the mighty bowl också..passade på att ta handfatet när jag ändå var på gång...hmm...duschhörnan ser för jävlig ut..undrar om napalm funkar på det också..ja, se på fan...det blev ju riktigt rent...näe..nu får det räcka...ska slöa framför tv:n också...tar resten mellan någon match under fotbolls-vm...den enda som kommer på besök e dotra och hon verkar inte bry sig alltför mycket...

"ALKOHOL
det gör mig till en man, det ger mig vad jag tål
ALKOHOL
då slipper jag se klart, då fördunklas mina mål
ALKOHOL
jag tar och höjer mitt glas och dricker djävulen en skål
ALKOHOL
som i mitt hjärta det fanns ett hål"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback