Herr Populär...

Vilken tur att jag tog ledigt idag så jag fick sova ut innan jag ska på landsbygdsturné...kom ihåg att slå av larmet på mobilen, men vaknade kl.8 av att klockradion gick igång som vanligt..pust..slå (jag menar verkligen slå) av den..lyckas somna om..då ringer en polare...halv nio..ööh..sov du..hmm..du sa ju att du skulle jobba? Jag ändrade mig...jaja..klev upp ur sängen och tog med mig täcket till soffan istället...lite senare ringer ytterligare en polare..suck...fast det är svårt att bli sur då han fråga om han skulle köpa några öl åt mig...

Den förste som ringde, Selpojken, fyller år idag..det hade jag inte en tanke på när han ringde mig imorse..så jag fick ringa upp...

Har hunnit hämta ut och sätta in återbäringen från försäkringsbolaget också..för mitt och lillebrors hus...spelat lite...duschat och rakat mig...nu är jag redo för fest...det står några kalla i kylen som ska sprättas på tågresan till Örebro...så jag inte hamnar för långt efter..gissar att de övriga redan påbörjat lite lätt (ja..lätt och lätt...de har väl antagligen redan haft sin första pisspaus..)..

Det är då lustigt...eller ja..delar av det är mer patetiskt..men efter månader (mja nästan år va?) av social misär så åker jag denna helg iväg med polarna på kortsemester...då..och först då lyckas jag...jag har blivit bjuden på 2 inflyttningsfester denna helg..en idagoch en imorgon...va fan...sist jag blev bjuden på fest var väl julfesten på jobbet typ...nu...bara väller de över mig...har ju en till inflyttningsfest i början av juni också...verkar som om jag får träna hårt på veckorna för att inte allt ska gå till spillo...

Betalade min balkong igår..så till hösten får jag en sådan..endast 110 papp..som hittat...drygt 15k dyrare änom jag varit med från början..och då hade jag också haft en idag...sent ska syndaren vakna...

Nej, dags att klä på sig...måste försöke se lite sthlms cool ut nu när jag ska umgås med bönderna från landet (humor, gumman, humor)...fast vädret ställer till det..det är så ini helvete fint väder idag..måste kanske packa om..vilka problem jag har..så gnäller folk i andra länder om att de svälter , men se på mig..som inte vet vilka kläder jag ska ha på mig..eller var jag ska äta lunch..här snackar vi problem...

Nej, nu ska supas...

"And it's sad, oh so sad
to see a good love gone so bad"

Jerk

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tack ska du ha =) Du får ha en riktigt bra helg nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback