Snodde en lista..so what? sue me...

I brist på annat snodde jag ytterligare en grej ikväll...måste ju gottgöra min frånvaro från bloggen några dagar..

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokusåpa? Njae..Top model kanske?
Vilken årstid tycker du bäst om? Hösten eller sommaren..hösten för jakten på älg..sommaren för jakten på brallisar..
Brukar du sjunga i duschen? Bara om stereon är på
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Allt utom segling e väl kul?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja..om nu bara grannen ville titta ut genom fönstret nån gång..
Vad är viktigast för dig? Att bli kvitt min frustration känns viktigast just nu..det och komma på vad jag vill göra när jag blir stor..
Laddar du hem musik och film från internet? Har modem..känns inte riktigt aktuellt då..men det har hänt nån gång..
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Supa mig drängfull..sedan skulle jag spendera dem på boende...
Vad är det bästa med julafton? Karl-Bertil Jonsson...
Tänker du mycket på ditt utseende? Bara när jag står framför en spegel...
Vad får dig att slappna av? *host* Vad fan tror du?
Är du mörkrädd? Yup
Vilken färg är snyggast? Grönvitt...
Tycker du matte är svårt? Njae..borde väl fått bra betyg i skolan om jag ansträngt mig...
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Grannen kanske? pengar gissar jag (smyg-kapitalist..)
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? nån gång mellan 11-14 typ...
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Mig..datorn..domaren...
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Gärna..kul att vara outlaw
Har du piercing? Näe..blev aldrig av..nu väntar jag tills jag skaffat hästsvans..
Bråkar du och dina syskon ofta? Nej, vi har löst allt genom att inte bo i närheten av varandra...
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? dotra..
Läser du ofta böcker? Läste mer när tv:n var trasig..
Vad föredrar du för sorts filmer? Komedier..
Vad slösar du mest pengar på? att överleva...inte nog mycket på att leva..
Vill du gifta dig? Jodå..kyrkobröllop..
Vill du ha barn? Det räcker med dotra just nu...
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? Greys anatomy, CSI..sen allt annat som visas..
Vilka länder har du varit i? Ett fåtal..Norge, Finland, Danmark, England, USA & Schweiz..lite fattigt...
Vilka husdjur har du haft innan? Jag själv har inte haft något..men familjen har haft hund och katt..
Är du bra på att laga mat? För att vara ungkarl är jag lysande...
Var badar du helst? Kvickertjärn...näe..är det nog varmt och sandbotten är jag på..
Vad dricker du för alkohol? flytande..
Vilka djur är du mest rädd för? Miljöpartister & moderater..
Vad tycker du om monarkin? Madde e sååå snygg..den är väl okej...
Vilka språk kan du? Svenska, engelska..några ord tyska, ryska, spanska, franska..men de kan knappast räknas..i så fall kan vi ta med norska också..akkurat..
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Bröt min vänstra fotled när jag halkade på gatan på väg hem från en efterfest..skratta ni..jag gick i gips över millennie-nyåret..
Vilken kändis är hetast? Marisa Tomei tror jag..nytt svar nästa vecka..
Gillar du att dansa? njae...white man's overbite kanske..
Vad har du för klädstil? Bedrövlig..bohem-chic kanske..beviset på att man kan se ut som en slarver i vilka kläder som helst...
Är du flygrädd? Konstigt nog inte
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? va? Jag måste gå ut oftare...
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten.
Vilken är din favoritglass? 88:an..
Tror du på ett liv efter döden? Näe..det här är vår enda chans och jag har sumpat den.. 
Vilket kaffe sörplar du helst? Kaffe är för folk som måste låtsas vara vuxna...
Vilket mobilmärke föredrar du? inte Nokia..annars är jag ganska flexibel..
Vill du gå ner i vikt? Är jag sexuellt frustrerad? Är påven katolik? E Bajen bäst i stan?
Vad har du för personlighet? deprimerande rolig...
Har du varit deprimerad? Nej..skämta bara..va fan..vem ställer frågorna egentligen??
Tycker du om sushi? Nej..jätteäckligt..
Tror du på livslång kärlek? Yup..tänkte bevisa det genom att gå på Söderstadion 2045..
Vad äter du helst när du ser på film? Chips, popcorn, smågodis..snus..
Lever dina föräldrar tillsammans? Nej, far dog för lite mer än 4 år sedan..
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Boxning kanske? Det verkar vara riktigt jobbigt..
Har du tandläkarskräck? Nej. mer rädd för nålar..så behöver det borras kör jag utan bedövning..
Har du någon gång haft självmordstankar? Varje lördag...
Vilken hårfärg har du naturellt? typ råttfärgat eller någe sånt..
Biter du på naglarna? Nej.
Är du beroende av något? Snus och den här jävla bloggningen..
Vilka internetsidor besöker du varje dag? En hög bloggar, Bajen-sidor, Falukuriren.se
Hur ofta motionerar du? Lite för sällan just nu...det borde vara 3-4 ggr i veckan, men har blivit lite mindre på sistone..ska ta tag i det igen..fast nu börjar ju fotbolls-vm snart..

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback