Fräcka Fredag..

Helvetesdag på jobbet...max kl.16 blev...16:15...okej..inte så farligt, men fan...fredag..det var två stycken kvar på jobbet då jag gick...en var chefen..

Får nog en helvetesvecka nästa vecka...har hur mycket som helst att göra...inte bra..bra är när måndagen är nästan tom...för det kommer in hur mycket som helst under veckorna..fan...jobbångest redan på fredagkväll..skrämmande..

Ska ju dra igång träningen på riktigt på måndag..ska hinna bli smal och vacker till nyår (tjena..vad var det du började träna till? Beach -99?? Lycka till)

Imorgon är det iaf fotboll...vi har ett par Schweizare som är uppe och jobbar hos oss i några månader, en av dem ville gå på fotboll..och då finns det bara ett lag..Bajen..de spelar imorgon, så vi ska dit...får han se en annan Jerk..än det skrattande fyllo han såg i onsdags..ja...kanske inte skrattade så mycket när jag diskuterade politik, men annars..

Vi måste hinna till Engelen innan de drar också...ett måste för Schweizare...av någon anledning trivs de där..

Ringde dotras mor ikväll..inget svar...men hon ringde upp sen..lät inte alls förbannad..lite som väntat då..nu har hon bokat dotras flygbiljett till jul..hon kommer redan på torsdagen, så det blir att hänga med pappa till jobbet igen ett par dagar...kul för henne..jag däremot kommer inte få mycket gjort...

Kanske ska försöka träna imorgon också? Måste ändå ge mig ut..har ingen frukost hemma..

Jag behöver nog en tjej..sex ska ju också vara bra motion har jag hört (hur mycket fett bränner man på fyra sekunder egentligen?)

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback