Hmm..någon som ser ett mönster?

Någon som tror att jag kom i tid till jobbet imorse? Ingen? Meh..vad tror ni om mig egentligen?

Jaja..ni hade iofs rätt..kom till jobbet kl.12...de sedvanlig gliringarna kom (jag har duckat för de i snart 7 år nu..) så fort jag klev innanför dörren..

Klev upp när chefen ringde vid halv elva..nja..jag hade vaknat en sväng innan, men var riktigt trött..tänkte bara kolla på nyheterna innan jag klev upp..sen var det helt plötsligt slut på nyhetsmorgon..begriper ingenting..

Köpte med mig en sallad att äta framför datorn..duckade för fler gliringar..jobbade..slutade redan kl.17..IT-teknikern skulle stänga ner serverna eftersom det ska bli strömavbrott i natt..så jag fick inte jobba längre..så elakt av honom..

Tänkte ringa dotras mor när jag kom hem..men glömde det...måste ringa i helgen..

Min inbox har över 60 meddelanden nu..förra fredagen var jag nere i 25..kände att jag äntligen hade koll på läget efter all ledighet, nu är skiten lös igen...jag vill inte sitta där till 18 imorgon kväll för att komma ifatt..max till kl.16...

Chefen sa inget om min sena entré...men det kanske inte var världens tajming då vi ska något sånt där uppföljningssamtal om PU-samtalet i våras nästa vecka...suck jag hatar sånt..va fan utveckling..på det där företaget? Fattar de inte att jag bara är där i väntan på att dö?

Blir väl det vanliga...min attityd...att jag är duktig, men mer egna initiativ och annat blaj...suck..trodde aldrig jag skulle säga det, men det var fan bättre på Connecto..där hade jag ett "utvecklingssamtal" på 3 år...platschefen kom in och frågade hur läget va..jag svarade bra, sen var vi klara...så kan man fuska till sig ett ISO-certifikat..och jag slipper frågor som "Var ser du dig om 5 år?"...tja..då har jag efter noggrannt övervägande och med en dåres envishet lyckats gått upp 20 kilo till och är än mer sexuellt frustrerad än jag är i dagens läge..känner mig antagligen fortfarande lite förnärmad när företaget inte godtyckte till mitt förslag om att få lyxprostituerade som löneförmån (vadå? det är väl en hushållsnära tjänst?)..sitter antagligen på samma stol och gnäller fortfarande..hoppas jag har utvecklat det lite bara...

Skulle hållit i en internutbildning i förmiddags också...trodde den var på eftermiddagen..oops...nu måste jag hitta en ny tid...

Nåja..snart helg..då kan jag ligga i soffan hela dagen utan att få dåligt samvete...

/Jerk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback