Jag, en curling-groupie..

Äh va fan..vi tar en till vända..jag har festat med kändisar

Ja..det var några veckor sedan nu...men hur gör man för att glömma en vacker tjej som älskar fotboll??

För den delen har de stavat hennes namn fel..hon heter Grøseth...tyckte gott de kunde nämnt att det är hennes bror som har blodcancer också och att hon gett honom en benmärgstransplantation...kanske..men men..aftonbladet kanske inte kan norska (tyckte det såg ut som om de snott texten från norska curlingförbundets hemsida..)

Nej, det var inte Camilla eller Linn jag skulle göra gravid..mig veterligen är de båda hetero..

Iaf...de undrade varför jag hängde med i curlinghallen hela tiden..jag sa som det var..Jag är en curlinggroupie..

Tycker det är dags att någon börjar hänga här och blir min blogg-groupie snart..

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback