Tomten jag vill ha en riktig jul..

Trots att det inte blev träning känns det som om jag uträttat något idag..

Varit på Söderstadion och lärt en Schweizare "Just idag är jag stark"..han var imponerad av spelet i första..inte så mycket i andra..

Sen har jag beställt ett gäng julklappar..även skrivit upp idéer till julklappar...så jag har lite koll..någon som har en massa tips på vad man köper till en sjuårig dotter? Tilläggas bör att hon är die hard-bajare...

Jag vet jävligt strukturerat...men det funkar..behöver antagligen inte lägga ner mer än en dag ute på stan nu..

Fast det jävligaste av allt är att jag hittar en massa saker som jag vill ha...saker som passar mig..kan jag ju inte köpa till bröderna eller mor..eller morbror..och inte till dotra heller...vad ska de med Pengabrorsan till? Eller en dubbel-dvd med Bajens segrar över Gnaget? Kan inte heller komma på vad de ska med Rocky-albumen vol.7-12 heller?

Nej, tänker inte skriva vad jag köpt...vet att åtminstone en medlem av familjen är in och läser ibland..därför ska stycket ovan även ses som en vink till familjen om de får svårt att hitta något..

Nu ska jag fundera lite mer om vad som ska upp på julklappslistan..

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback