I-landsproblem efter I-landsproblem

Fan..är riktigt sugen på en riktigt flottig american pan-pizza just nu...ingen av mina tre pizzerior i närheten (typ 100 meter till den längsta) gör några goda sådana..borde alltså beställa för hemkörning...men då måste jag beställa en så pass stor att jag får mat imorgon också (konstig logik, men så är det..)..och då måste jag ändå ge mig ut för att ta ut pengar..det är kallt ute...

Märkte det när solen försvann bakom träden på Kanalplan..tittade på Bajens damer mot Linköping...3-0 till Bajen...helt otroligt...Bajen vinner aldrig när jag har dotra med mig, men när jag går själv då vinner de nästan jämt (ja inte innebandydamerna då, men de vinner aldrig så..)..men kallt var det...

Hmm...blir nog en pan-pizza ändå...fan...jag vill inte gå ut...kanske ska robba spargrisen på lite guldtior?

Kanske någon blogg-groupie är sugen på lite pizza? Bara att dyka upp..du betalar givetvis för din del, jag tror på ett jämlikt samhälle..

Hade lämnat fönstret öppet när jag gick på matchen..hade 24 grader inomhus lite väl varmt...när jag kom hem var det 17 grader..lite väl kallt..verkar omöjligt att få det lagom...ja...jag har försökt skruva av elementen..det blir fortfarande för varmt..

Nej, nu ska jag gå och läsa lite...läsa lite pizza-menyer...

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback