Jag har vänner!!..fast det är väl utan benefits nu också...

Det är remarkabelt..att jag är en så svag människa..å andra sidan..människor med stark karaktär har säkerligen betydligt tråkigare..

Jo, ni gissade rätt..jag ska ut och dricka öl...Mini (curling-Mini, inte Mini-Stefan..de är från samma by, men inte samma person) ringde..han var ute i Henke Curlings båt...undrade om jag skulle hänga med och käka något eller ta nån öl...men gissa...nja, inte riktigt...i en sekund sa jag öööh...sen visst...klart jag är på..nu sitter jag och drar i mig en Gin & Tonic (lite förberedelser..)..ska in och föra över pengar snart..blir visst ingen mobil den här månaden iaf..

Får nog lära mig att säga nej..senare...inte ikväll..ikväll ska jag vara berusad och rolig..jag ska ha roligt..sen på vägen hem kommer jag att ragga upp världens brallis, vi kommer ha underbar sex innan hon lämnar mig imorgon förmiddag..helt utsliten...två dagar senare kommer hon att i förlovningspresent ge mig världens vindsvåning vid Medis..sen gifter vi oss och lever lyckliga i alla dagar...sa jag att jag kommer vinna på Lotto också fast jag inte spelat??

Okej, kanske lite over the top...men berusad och lycklig tänker jag bli iaf..

Imorgon däremot...kommer bli jobbigare än jag tänkt mig..skulle bara ta det lugnt..ta en lång promenad på förmiddagen..läsa ut Stieg Larsson...förbereda mig mentalt för jobbet (gråta med andra ord)..nu blir det sänka B&J...ömka mig själv lite och någon sorts fet mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback