Kemisk obalans??

Jag borde verkligen inte känna mig på så gott humör som jag gör ikväll...ingenting den här dagen tyder på att jag borde det...

  • Det började direkt på morgonen..jag vaknade visserligen av alarmet, men lyckades somna om, så jag missade tio minuter av julkalendern..
  • Efter julkalendern satt jag mest och sölade i soffan och blev en timme sen på min promenad..
  • En promenad som var kall..
  • Jag hittade inte väskan jag letade efter..
  • Däremot så började larmet tjuta när jag gick ut från Intersport i Skrapan..jag lovar, jag hade inte snott något..
  • På Igor Sport hittade jag ett par Kappa-dojor..Bajen-style, men det visade sig att i Kappas skor är jag inte alls stl.39..de fanns inte i stl.40...och de var så billiga..
  • Gick på Donken och åt en McNuggets-meny..hade med mig en rabattkupong som gav mig ett sexpack extra..så efter en promenad runt Söder sätter jag i mig Donkenmat för en vecka framåt..där gick den nyttiga dagen..
  • Jag hittar en råttlort i min påse med julpynt..
  • När jag slår in paketen visar det sig att klistret på etiketterna har försvunnit, så jag får skriva direkt på paketen..
  • Givetvis så tar även papperet slut..när jag har ett paket kvar..
  • Jag packar iaf paketen i en påse och blir jublande glad när allihop får plats..då ser jag att jag missat två stycken..
  • Mor ringer så jag hinner inte laga klart maten innan tv4-sporten...
  • När jag ätit klart och jäser på soffan inser jag att jag glömt att duscha och raka mig idag..
  • När jag ska raka mig tar rakgelen slut...inte så skönt, men det var ändå nödvändigt med en rakning..
  • Och nu efter allt, jag har till och med diskat idag..så har jag fått huvudvärk..

Jag borde sitta med jordens ångest för att det är måndag imorgon och jag inte på långa vägar hunnit med den slappardag jag tänkt idag..vart tog dagen vägen? Jag skulle ju ligga på soffan och läsa jakttidningar...

Men jag har inte det, jag gör inte det...jag mår förvånansvärt bra..på något sätt får det mig att förstå att någonstans i världen måste det vara någon som mår riktigt dåligt utan att förtjäna det...



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback