Moder jord...

Jag har alltid trott att det drygaste som finns (förutom att kliva upp då..) är en dagisklass på tuben en vardagsmorgon när man är på väg till jobbet...jag tror den där dagisklassen har fått konkurrenter..en hel jävla klass med barn i yngre tonåren är inte att leka med de heller..

Mitt bräckliga jobbmorgonhumör pallar inte riktigt med det och jag är sur från början...ja, iofs..idag började det redan när jag somnade innan julkalendern började (nu får jag se den på nätet ikväll igen..)..sen var första tåget från Skanstull överfullt, så jag fick vänta på nästa..då dök de upp..de yngre tonåringarna..just där och då inser man så skönt det vore att köra bil till jobbet..spela punk på högsta volym och skrika ur sin aggression mot medtrafikanterna..

Det är synd att man är en sån jävla miljökämpe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback