Masjävlar och annat löst folk..

Tack gode gud för att det fortfarande finns skräddare..efter en god lunch och 40 SEK är knappen isydd igen...

Den andre masen på jobbet sa tidigare i veckan "meh, det syns ju inte ens att det saknas en knapp"..näe..han kanske inte ser det, men jag är 100% övertygad om att varenda tös inom 20 meters radie har sett det de här dagarna som jag saknat en knapp, men no more nu är det fixat..

Har hämtat ut storvinsten också, så imorgon blir det festa av..

Har suttit själv på jobbet de senaste 45 minuterna..helt sjukt..alla går hem tidigt eller jobbar hemifrån idag..har iaf varit lite produktiv..har skickat iväg de sista förfrågningarna om materialdeklarationer..jag förväntar mig svar i början av sommaren..har även påbörjat att lägga in transferpriser för ett årskontrakt..jo, jag vet..vi är inne i Mars, men om säljaren säger att det inte är bråttom..då blir det liggande..har fortfarande ett gäng artiklar kvar att lägga in..fast jag måste fixa nya artikelnr för dem, så det får vänta till på måndag...

Har fått 1000 frågor av L också..vet inte..hon är lite småsöt, men jag har slagit henne ur hågen..jag inser redan nu att vi inte passar ihop..hon är för slafsig..eller vad man ska kalla det..synd att det inte finns något som sex utan komplikationer..det hade jag gärna testat annars..ja, hon har stora bröst...och ja, jag har en lätt fixering...nej, en tjej måste inte ha det för att jag ska bli attraherad..det räcker om hon har större än mig..

Nu har städerskan kommit..jag har sagt hej..så dagens flört är avslutad...

Jag och L är för övrigt födda på samma BB, men 9 månader emellan..

Ikväll är det Masjävlar på tv..alla vi som flyttat från dalarna (och kanse andra län också) till Sthlm kan nu sitta och pricka av citaten...När ska du flytta hem då? (varje gång jag varit hem de senaste sju åren har jag hört det) , Du jobbar ju med data (Nej, jag sitter på kontor och använder mig av en dator..det är inte samma sak..hade jag jobbat med data hade jag tjänat 40000 i månaden och bott i Vasastan..)..

Näe..det får räcka nu..ska köpa en födelsedagspresent till Kenka..väldigt fin sådan..tror han blir rörd..

Kärrtorp? Näe hon får ingen present...ingen tårta ingen present..hårt, men rättvist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback