Dinner where the beautiful people lives..

Hemkommen från middagen på Restaurang Mora Nisse på Vikingagatan..jag vet..inte Söder, men idag fick jag vika mig för majoriteten..käkat med elitcurlingspelare...ja..så jag då...Andy började iaf försöka värva mig som ny matriale till hans lag...söta Stina var där också..Mini, Muggen, Julle, Henke Curling och Empa också..tre fjärdedelar av team Autoform...mitt lag...typ...

Mini, Andy och Stina ska ner och spela mixed i Oberstdorf...känns som om man skulle försökt spela någon gång..jag vill också åka på utlandsturneringar..nåja..om pengarna finns hänger jag nog med på Oslo cup i höst..var alltför länge sedan jag var där...

Fick också reda på att min favorit bland de curlingspelande damerna,
Camilla, att hennes bror slutligen dött i leukemi...cancer är fan i mig satan...

Kommentarer
Postat av: gina

HA! Har du varit i mina kvarter - och inte hälsat på?

2007-05-16 @ 21:02:12
Postat av: Jerk

Tänkte på det efteråt..hmm..Gina borde ju bo någonstans i närheten..men jag såg aldrig någon som stod och skrek ut ditt namn ;)

2007-05-16 @ 21:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback