Hey Loserman, get back here..

..jag gjorde det..lånepapperen är ifyllda..nu ska jag ha en stum & drang-sommar..eller vänta..jag menar nu ska jag ta hand om ett par dyra avbetalningar och renovera lite..så var det ja..

Jag har också knackat dörr..förstå hur stort det är..jag klarar knappt att säga till om jag får fel mat på krogen..nu öppnades bara två av sju dörrar..unga fröken L, tänkte plugga i Lund till höst, så nej..lite äldre fröken G tog ett papper och ville tänka på saken..men eftersom jag har fem dörrar kvar måste jag knarka imorgon också..och knacka på på vägen till mötet..suck..

Sista gången..jag måste lära mig säga nej nu (nej till sånt här..roliga saker som blondiner, alkohol och sport måste jag lära mig säga JAAAA till..)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback