Sopa, idiot, bonnjävel..Martin Hansson!!!!!

Jag inser att jag kommer låta som en dålig förlorare..att det någonstans ser ut som om jag tappat konceptet totalt, men det går inte att blunda för det..det är omöjligt...jag mår så jävla dåligt när jag tänker på det..hela promenaden hem över bron funderade jag på mer eller mindre raffinerade sätt att skriva ut dödshot...

Martin Hansson..vore jag lika dålig på mitt jobb som du är på att döma fotboll hade jag fått sluta för länge sedan, jag hade antagligen blivit dömd att betala skadestånd pga att jag andas..det går inte att vara så dålig utan att göra det med flit..du läser antagligen inte det här, jag antar att du är fullt upptagen med att tappa tvålen i Elfsborgs duschrum just nu..du måste förstå en sak..du pallar inte trycket att vara en domare, inte på Söderstadion iaf..att palla trycket innebär inte att man blundar när gästerna fladdrar med armarna i nickdueller, men blåser när Bajen gör samma sak..du fick en ganska lugn match rent domarmässigt att bli ett totalt fiasko för dig..du lyckades få 12000 personer att hata dig, att önska att de hade skruvat loss hjulmuttrarna på din bil..är du nöjd?

Jag ska direkt erkänna att jag har kallat dig hora i eftermiddag, jag har även kallat dig fler saker som inte lämpar sig i tryck, mest har jag skrikit ut min frustration och gråtfärdigt undrat hur man kan få fortsätta utöva sitt ämbete när man saknar all kompetens för det...jag vill gå så långt som att säga att Moderaterna är mindre farliga för Sverige än vad du är för fotbollen..Att du överhuvudtaget tar på dig domartröjan, putsar pipan och tror att du ska gå ut och göra en bra match är lika imbecillt som när jag går ut på krogen och försöker ragga..du kan inte.jag kan inte...jag är ledsen Martin, men du suger hästpung..det kanske finns något som du är bra på (förutom som att se ut som en intelligensbefriad sverigedemokrat), men döma fotboll är inte en av de sakerna...

För fem och ett halvt år sedan dog min far i cancer, det var den värsta tiden mitt liv, att se honom tyna bort och bara bli en skugga av sitt forna jag var de mest smärtsamma jag någonsin upplevt och efter sådana händelser brukar man säga att man inte önskar att sina värsta ovänner ska få uppleva det helvetet som cancer innebär, så även jag, men jag tänker göra ett undantag för dig, Martin Hansson...jag hoppas innerligt att det drabbar dig..strålningen lär visserligen inte vara så farlig, du är ju redan skallig, men att få se dig tyna bort vore ett sant nöje..jag hatar dig så mycket nu...jag kommer inte fälla en tår eller skicka en krans när du dör..Jag ska dansa på din grav..

Tyvärr har Martin Hansson förstört alla chanser att försöka analysera vad som gick fel...mitt hat för domaren förblindade mig, men första 25 kändes det som om Elfsborg åt upp vårt mittfält..sen kom Bajen in i matchen..och det kändes hyggligt..sista 10 slås det mest långbollar..mot Bajens tre anfallare som är 1,70 långa..ganska meningslöst..på övertid ser det ut som om Bajen ska ha straff..jag tycker det, men jag sitter ganska långt ifrån så jag är inte säker..vidare var det ett par tveksamma offside-avblåsningar..satt på M idag...nästa match måste jag köpa biljetter till tidigare..jag såg knappt storbildsskärmen..så jag kan inte säga huruvida Charlie Davies var offside eller inte när han gjorde målet...i samma veva skadades Elfsborgs målis..så min chefs målis i Drömelvan fick komma in..förra matchen skadades min målis i Drömelvan...ska jag nu inte få vinna den heller?

Ledsen Martin..Taco-Anders kommer inte bjuda in dig på nästa grillfest för att du försöker vara schysst och döma till hans fördel..han tycker inte om dig mer för det..till och med Anders ser vilken genomfalsk sopa du är..åk hem dit du kommer ifrån...ta ledig..gå och fiska eller något...

Om ni tror jag kommer i helvetet för att jag önskar livet ur Martin Hansson? Well, gör jag det hade ni rätt och jag fel..jag tror inte på gud..finns iaf ingen för mig..när vi dör är det över..the fat lady has sung..

Nu ska jag dricka öl..ska bli tokfull...om ni ser en tjock gubbe med yvigt hår som passerat sina bästa år och står och skriker att Martin Hansson är en hora på Söder ikväll är det antagligen jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback