Bara drygt 5 månader kvar tills nästa säsong börjar..

Den fina, bra dagen och kvällen börjar blekna nu när insikten om hur tom lägenheten kommer vara imorgon efter kl.10 sjunker in...

Nu dröjer det en månad innan lägenheten åter fylls av barntjut och kommentarer som "du lagar den bästaste maten pappa", "Pappa, Bajen är bäst" och när hon vill lyssna på musik vill hon lyssna på Bajen-skivan...

Får sovmorgon iaf...ska lämna henne till sin mor vid kvart över tio på förmiddagen..ska nog försöka städa innan hon åker den här gången..senast tog jag hand om madrass och grejer när jag kom hem på kvällen..det var jobbigt..

Hon är frisk nu iaf..verkar som hon har fått lite gener av mig..magsjukan gick över på mindre än 12 timmar, även om hon var väldigt trött efter det också...så jag fick sova ganska länge imorse också..eller förmiddags är väl rätt ord..jag klev upp vid 11...jag har antagligen världens snällaste dotter...

Som jag skrev tidigare i veckan..vad ska jag med flickvän, när jag redan har min dotter...renare kärlek än så här kommer jag aldrig få uppleva..

Jag passar ändå bäst som singel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback