Givetvis gick det åt helvete..

Fan vad det retar mig..varje gång...när det blir sådär överdrivet patriotiskt slår jag över och "håller" på ett annat land..den här gången var det Kina som fick mig att börja vomera och helt plötsligt fann jag mig sittandes (ok, liggandes då) i soffan och hålla stenhårt på USA...tyckte de gjorde ALLT bättre och hur dåliga var väl inte domarna och ser inte de kinesiska gymnasterna väl unga ut??

Det kan iofs ha något med att göra med det faktum att USA hade en gymnast med bröst..en gymnast som passerat puberteten..det är en skräll om något..

Kommentarer
Postat av: valp

upp med hakan.

vi har tagit cykelsilver nummer 2.

och nu är charlie på tv. eller iaf hans lag.

USA.USA.USA!

Postat av: Jerk

Vi fick se Charlie en vända iaf..visste inte om jag skulle önska att hans lag åkte ur eller ej..ville ju ha hem honom också..det löste väl sig till det bästa, Charlie fick visa hur bra han är en kort stund och snart är han här igen.. :)

2008-08-13 @ 16:53:10
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback