När lammen tystnar...

Jag har nu nio dagar i rad där jag kommer till kontoret halv nio eller tidigare..jag kom sent 1 dag i juli..jag jobbade minst till halv sju på kvällen 17 dagar i juli..vem var det som sa att det är lugnt den här tiden??

Det är iaf värt det..inboxen ligger och dallrar runt 50-strecket just nu..ibland lite upp, ibland lite ner..jag tror jag kommer kunna trycka ner den närmare 40 innan jag går hem idag..och jag hoppas att jag kan gå hem redan vid 16-17 i eftermiddag..mitt flexkonto är fullt redan när jag går in i augusti så..jag tror inte det kommer minska efter två veckors semester också...

Igår fyllde Olga (städerskan) år..hon fick lite tårta av mig i present...ja, så nobel är jag inte..vi fikade på eftermiddagen och jag såg till att vi sparade lite av den rosa tårtan..hon verkar ha tagit en bit iaf...sen försökte jag bli inbjuden till hennes ryska födelsedagsfest på lördag utan att lyckas...jag drog till och med de två meningarna jag kan på ryska utan att hon föll till föga..

Till slut sa hon " Du måste träffa en ryska flickvän
- Jag försöker ju varje kväll och det går skitdåligt...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du sitter väl inte kvar och smygjobbar? ;-)

Ha en bra fredag kväll!

Lycka till med ryskorna... :-)

Postat av: Jerk

Jag ska precis till att gå hem..det blev lite längre än tänkt ikväll..nu ska jag shoppa en skjorta till bröllopet..

Ryskorna är väl som andra tjejer..ointresserade ;)

2008-08-01 @ 18:02:32
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback