Blir jag lite mer positiv slår jag mig själv på käften..

Jag har ingen att fira eller någon som vill fira mig..det är helt okej, det är som vanligt med andra ord..har nog inte blivit firad det här seklet..gissar att enda gången jag fått något så var det från Patsy...och jag har väl bara skickat till henne och så en tjej för några år sedan som jag tyckte behövde uppmuntran...det här jag ska skriva något om att alla dagar ska vara alla hjärtans dag eller något annat hurtigt, men jag har ingen att dela något sånt med..så why bother? Det är som vanligt, som vi är vana vid, som det alltid kommer att vara..

Det är en helt normal dag i mitt liv..jag kommer försent till jobbet eftersom jag lyckats somna om på soffan när jag kollar på morgon-tv..jag känner en direkt olust till att ta tag i mitt arbete just nu...jag har fått påbackning på en offert jag skickade igår..eftersom några andra på kontoret tidigare skickat en offert med lägre pris..men använt fel artikelnummer, så jag såg inte det..suck

I eftermiddag har jag utvecklingssamtal...jag hatar dem..vet inte om de ger något..vet inte om jag vill att de ska ge något..

Kursen jag gick förra veckan känns långt borta..jag tyckte jag fick insikt..lärde mig saker..insåg att jag måste ändra tänk, om inte annat för min egen skull, men när jag kom tillbaks till pappershögarna så försvann det direkt..

Suck-dag idag...men imorgon kommer dotra..så det blir en huvudvärkshelg, då hon antagligen kommer tjata hål i huvudet på mig..men det är okej..hon är den enda kvinnan för mig...Bajen älskar hon också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback