Bara för att återställa ordningen lite..inget allvarligare..

Förra inlägget var så positivt (och inte alls någon ironi fanns i det) att jag måste balansera lite, även om jag vill ha mindre gnäll i bloggen kan det vara farligt att vända så tvärt..

Så därför går vi till en säker källa för gnäll...ekonomi...
I torsdags frågade jag HR-chefen om fakturan för mitt Friskis-kort kommit..jodå, så det dras på nästa lön...bra, då vet jag...jag har fortfarande pengar undanstoppade för säsongskortet så det går nog bra..

Så vad gör jag? Jo, jag satt halva natten nu och beställde grejer från Cdon..ville köpa Petters nya...ooh..rea på filmer..3 för 99...bra...slutade med att jag hade 12 filmer i varukorgen, Petters nya, samlingsplatta med Ebba Grön, ep med Hello Saferide, samlingsplatta med Imperiet (den var svår att välja, tvekade mellan två i en halvtimme)...tror det var någon mer skiva också och så ett Rocky-seriealbum..summan var långt över tusenlappen...

Efter någorlunda moget avvägande insåg jag att jag var tvungen att ta bort lite grejer...efter en lång stund lyckades jag ta bort sex filmer...efter ytterligare en längre stund tog jag bort Ebba Grön-skivan..och så den där skivan som jag idag inte kommer ihåg vad det var för något...så summan slutade runt 600 spänn...det betyder att jag kanske kommer överleva nästa månad...

Nu ska jag dra mig till derbybutiken för att se om jag hittar några rea-fynd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback