- Ett liv tack..

Fick frågan på lunchen..Vad ska du göra i helgen då?

-???
- Eeeh??
- Eeeh (igen, tjatig jag är), tänkte kanske se någon fotbollsmatch..vädret gör väl att jag måste vara utomhus en vända..

Det stod helt still..vad har jag för planer egentligen?
Kanske gå och kolla på Bajens träning imorgon (utomhusaktivitet)..fast det kräver förstås att jag kommer upp i tid, träningen börjar redan halv elva..
Kolla på HTFF på söndag (en till utomhusaktivitet)..

Ok, så jag har planer för sammanlagt 4 timmar (då räknar jag med att gå till Årsta på lördagen och till Söderstadion på söndagen)...det känns lite lite..
Förlåt, glömde en sak..jag ska hämta ut en kavaj från Kemtvätten i eftermiddag också..och köpa snus..

Det är lönehelg..jag borde fan kunna hitta på något mer...Någon som vill käka middag på lördag? Jag kan tillaga den..är du riktigt vacker får du älgfilé..

Just ja, jag har massvis att göra..jag ska boka tågbiljetter och komma ihåg att anmäla mig till bröllopet också..

Verkar lösa sig med andra ord..

Kommentarer
Postat av: Erik

2008-07-25 @ 16:49:10
Postat av: Erik

Men mannen du har ju ett liv.

Du jobbar på ett bra och seriöst företag!

Du äger gård i Dalarna.

Du äger en lägenhet på söder.

Du har en dotter.



Det som saknas är en kvinna att dela allt detta med, kanske inte jobbet men allt det andra.



Upp med hakan och ta på dig en skjorta och ut och ragga järnet ikväll!



Hälsningar från Erik i ett stekhet Idre. 30 grader varmt och solsken. ska nog ut och meta lite senare!



2008-07-25 @ 16:52:06
Postat av: Jerk

bra företag?? Nu förstår jag inte..jag får tampas med en norrlänning dagarna i ända ;)

Livet är väl okej, men just idag blev jag riktigt sugen på öl..fast eftersom det kommer ett Midnattslopp snart tänkte jag inte vara den som drar igång något utan den som blir utdragen (nej till öl existerar knappt i min värld)

Stockholm är hett det också..ska lägga mig på balkongen och läsa lite nu :)

Ha det..

Postat av: Åsa

Jag hade naturligtvis släpat med dig ut på stan för en bira i går kväll om jag bara befunnit mig i dina trakter... ;-) Det får väl bli en annan gång.

Ut och njut av vädret i dag!

2008-07-26 @ 07:56:11
Postat av: Jerk

ah, säkert att du hade gjort.. ;)

Ska nog ut på en löprunda alldeles strax..sen vette tusan vad jag ska hitta på...

2008-07-26 @ 09:33:02
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback