Conan O´Brien..

Återigen kliver jag innanför dörrarna till kontoret redan halv nio...återigen kommer jag stanna till halv sju ikväll..jag försöker desperat att komma ifatt, men tiden rinner ifrån mig...det kommer inte att ske, så det gäller att jag hinner göra det som är viktigt..

Viktigt för mig är egentligen att gå ner 15 kilo, vinna en miljon på Lotto och få en vindsvåning på Södermalm, men de sakerna är än omöjligare att hinna med fram till fredagen så jag får koncentrera mig på arbetsuppgifterna istället..

Jag hade ju hoppats på att jag skulle kunna börja varva ner redan imorgon, men det kan jag fetglömma..med lite tur kommer jag iaf att kunna varva ner på fredag eftermiddag, så jag slipper jobba till halv sju då också..även om jag känner mig lite tveksam till det..hoppet är det sista som överger en (vilket kanske förklarar varför jag sitter och stirrar på lättklädda damer på tunnelbanan och tänker "kanske hon skulle..")

Nåväl, jag gick och la mig före tolv igår...sov alltså i ungefär sju timmar...kroppen är nog inte van vid det för idag är jag tröttare än igår och har en lätt huvudvärk..får springa bort den ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback