Från Södermalm...

Det märks att det är länge sedan jag gick på Söderstadion för att se A-laget spela, det känns att det var länge sedan..den senaste halvtimmen har jag (nästan) bara läst artiklar på nätet, kollat för att se om någonting uppdaterats, kollat ut genom kontorsfönstret i sinnessvag förhoppning om att det klarnat upp..

Kort och gott, jag gör fan ingen nytta här, jag går hem...

Resten av veckan kommer ändå ägnas åt storkundens årsförfrågan så jag får mina fiskar varma..kul, jag var lite orolig att jag inte skulle ha fullt upp annars...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Här har det kommit 90 mm regn. Jag hade inte klarat att höra att ni hade strålande sol i storstan. Det gläder mitt ego, men beklagar för din del naturligtvis! 10 grader har vi dessutom här, vad har ni? 8? ;-)

Postat av: Jerk

nja..det var väl mer än 10 grader iaf..och när jag gick över bron regnade det inte och inte heller när jag gick hem..antar att det får räknas som att gud är med mig :)

2008-07-07 @ 23:31:18
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback