Inte riktigt Forrest..

Igår kollade jag och Erik Norrlänning hur lång min löprunda egentligen är...skoja att jag var nervös för att vi skulle få fram 3-4 km eller något liknande..

Den visade sig vara 6km, så med andra ord är det helt okej..jag är i lite för dålig form för Midnattsloppet, men det är inte pinsamt kort iaf..

Ja, jag tog en runda idag...nej, det gick inte särskilt bra, jag har fastnat på samma ställe nu, men det är väl som det ska vara antar jag, nu ska jag vila benen fram till måndag innan jag springer igen..jag behöver det..jag har ont mest överallt..det är för mycket mage på den här kroppen för att den ska vara så förtjust i den däringa löpningen..känns som benhinnorna, knäna och höfterna inte vill vara med, så det är nog bäst att vila ett litet tag...det är turligt nog 4 veckor kvar innan det är dags att förnedra sig på min ös gator...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Respekt! 6 km. Det är helt ok. Midnattsloppet kommer att sitta som gjutet... you bet!

Postat av: Jerk

hade jag sprungit hela tiden hade väl 6km varit bra..nu har jag två pauser på sträckan (det är två trappor som jag bara inte kan springa uppför)..men jag kan nog överleva loppet iaf..fast det blir inte på 60 minuter som jag haft som mål..nytt mål är 90 minuter..

2008-07-17 @ 08:57:42
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback