Om jag var ett träd..

Igår när jag var ute och sprang skrev jag mitt bästa inlägg på väldigt, väldigt länge...jag tror jag löste samtliga problem på jobbet också..och löste världsfreden..

Problemet är väl att försöka formulera sig lika vackert när man kommit hem och sitter flåsandes i soffan med eftersvettningarna..

Jo, bästa tiden någonsin..högg till lite i knäet en vända, men det gick över..kändes allt som allt ganska bra..fast vetskapen om att det är 4 km till är lite tung..

Jo, jag kom in halv nio idag igen..jag går som en klocka just nu..och då inte någon man kan snooza eller någon som drar sig..lyckligtvis är det bara en dag kvar innan jag kan återgå till mitt normala liv..

Jag brände en CD till dotra igår kväll (ljudkortet fick för sig att fungera en kort stund, imorse var det i viloläge igen)..Bajenlåtar..hon har tydligen tappat bort sin gamla, så jag har den perfekta födelsedagspresenten nu..ändrade lite också, tog bort ett par låtar...introt är läktarsång sen kommer Just idag är jag stark...jag älskar öppningen på skivan..låten efter det är "Vi som glöder"..den passar perfekt för att dunka upp lite passion...Idag ska jag skriva ut konvolutet också..

Kommentarer
Postat av: Kock-jäveln



Ni är utmanade

2008-07-31 @ 11:29:46
Postat av: Jerk

Jag såg det..kommer spela sönder mina spelare med alla dessa träningsmatcher :)

Postat av: Annika

Ja det är det, vad duktigt av dig att komma ihåg det =D Det är ju en till plusgrej för det kortet...



Det låter som en verkligen som den perfekta presenten, vilka mer låtar har du?



2008-07-31 @ 22:33:48
URL: http://theannika.blogg.se/
Postat av: Jerk

1. Intro(läktarsång) - Nr 12

2. Just idag är jag stark - Kenta

3. Vi som glöder - Bajen Death Cult

4. Söderstadion kallar (vet inte artisten, Silverseven?)

5. Bajen va' namnet - Bajens fotbollslag anno 72

6. Nidvisa - Bajen Death Cult

7. Ett lag som gäller - Zulu

8. Ni ska akta er för Bajen - Bonnläppar på läktarn

9. Bajen - Kenta

10. Fotbollsfox . Jerry K. Gustavsson

11. Hammarby - Stig Vig & Willy Crafoord

12. Justa grabbar har grönvita hjärtan - Monster

13. Oh Marie säg si si si - Eddie Oliva

14. Hammarby - Hammarby damfotbollslag

15. Oschysst spel - Teddybers STHLM & Petter minus gnagaren Patrik Arve

16. Alla älskar en Bajare - Bajen Death Cult

17. Stackars lilla Djurgår'n

18. Är det därför jag älskar dig så - Rolf Wikström

19. Linan som vi dansar på - Johan Johansson

20. Vårsång - Weeping Willows med Eagle-Eye Cherry & Balsam

21. Stjärnan på Söder - Way Past 21

Så ser den ut..jag kallar den Bajen, Bärs &... med under titeln Sånger från söder 1.2 (1.0 ser lite annorlunda, jag gjorde den åt en kompis när han fyllde år..och till mig..fast där är låtföljden annorlunda i början och det blev inte alls bra..funderar på att bränna en ny skiva så småningom..problemet är väl att jag vill ha samma början som nu, så den kanske blir väl lika :)

2008-07-31 @ 23:03:42
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: el comandante

Ah, vi fick vara med också. Trevligt. Hoppas dotter blev glad. Zulu

2008-11-12 @ 23:57:10
Postat av: Jerk

självklart är ni med..dottern blev väldigt glad...hon älskar bajen och lyssnar alltid på skivan :)

2008-11-13 @ 10:49:08
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Astrid Bolund

Gillar om det du skrev! Spännande att se en del sunda saker och inte endast det generella sakerna som man kan läsa om varenda dag. ;)

2010-09-27 @ 14:09:37
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/krabi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback