Satan i gatan..

igår var min intention att mars skulle bli en perfekt månad..jag skulle vara i tid varje dag..och det började bra..jag tog mig upp slog på tvn..tittade på sporten..och somnade..

Nästa gången de flerfärgade ögonen slogs upp så var det I love språk...oops..sen missade jag precis ett tåg till Akalla..när jag väl var framme på kontoret plockade jag upp matlådan och skulle plocka upp snusdosan också..panik, var fan är den? Inte det också, jag vet precis att jag plockade ut en ny ur frysen, jag lade den på matlådan, sen då?

Puh, efter att ha rensat ur alla träningskläder ur väskan hittar jag den..skönt, kan jag nikotinslava utan att behöva gå till gallerian idag också..

Så, nu kan det bara bli bättre..något att se fram emot iaf..ikväll är det träning..först några timmar då jag ämnar visa min excellens på jobbet..jag kan fan ingenting om kärlek, men när det gäller mitt jobb är jag fantastisk (bara jag tar mig hit)..

På lördag ska jag dricka mig berusad igen..för första gången på 10 veckor..det blir också spännande..omgiven av vackra kvinnor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback