Vi är Bajen, vi är från Södermalm..

Förstår inte vad som gjorde mig så orolig..nu när det inte var några matcher, så var det givetvis träning istället..

Så två timmar efter att dotra börjat tjata på mig om att kliva upp gjorde jag det..vi åt frukost och sen ner till Kanalplan för att kolla på Bajens träning..och en dotter med en aldrig sinande svada...efter träningen gick vi till Bleckan så hon fick leka lite också..

På vägen till träningen mötte vi föräldrar med sitt barn i en barnvagn som sa:
- Titta pappa hon har en Hammarbymössa..
- Visst är den fin, svarade pappan..
Och jag kunde se hur dotra sken upp..

Lika glad blev hon nog inte när gnaget-spelaren (flicklag) kom fram vid läktaren och sa "Det är fel märke på mössan"...

Efter lekparken gick vi och handla och sen blev det lunch på Läckergrillen..insåg att det nog skulle behövas mat och jag orkade inte fixa till något..där gjorde jag ett taktiskt misstag..dotra, som fick utsikt över korsningen när vi åt, totalutklassade mig i Gul bil...

Därefter handboll på tvn..hon jublade vid varenda svenskt mål..jag stod ute i köket och diskade och hörde hur det jublades hela tiden..

Nu ska svålen tvättas av, skägget rakas bort...dotra får roa sig med Svampbob Fyrkant under tiden..jag avundas henne..

Ikväll blir det Lasagne...jag förväntar mig beröm från dotra angående min matlagning då också..annars blir det inget lördagsgodis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback