Snälla, skjut mig..

Tack som fan för att jag fick tokleta i en kvart i måndags utan att hitta halsduken..nu sprack en av mina rutiner inför match och Bajen förlorade mot de nordtyska bönderna...nu känns det inte alls som att jag behöver känna mig skyldig över att kylskåpet är fullt med alkohol iaf...

För övrigt kom jag i tid idag..om än precis i tid, så iaf i tid..fast den här veckan kommer jag gå minus i flexen..jag måste skärpa mig nu..trots att november gör att man bara vill blåsa skallen av sig så kommer sen ett januari och ett februari då viljan att göra det sträcker sig så långt att man laddar bössan..därför behöver jag ha en hel del plus fram tills dess..så jag kan ta någon sovmorgon då och då..sova ut, så världen inte känns fullt så hopplös..

Just nu för jag ett krig mot alla jävla idioter i tunnelbanan..muppar som trampar mig på fötterna, ställer sig på vänster sida i rulltrappan, går långsamt och bara är allmänt bonniga..mitt vapen är mörka, sura blickar..det funkar inte så bra..jag får nog börja knuffas lite och fråga om de är helt felknullade för att få någon reaktion..

Jag hittade halsduken gömd i bokhyllan imorse..lite sent för att kunna ta med den på matchen kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback