Pannkaka...

Trött som satan, men ändå uppe i tid..är det en ny giv i Jerks liv eller är det bara en tillfällighet?

Ikväll är det även sista omgången i Xpert eleven, efter att ha suttit säkert i förarsätet större delen av säsongen är det nu nervöst..den store målskytten är avstängd, det är bara 1 poäng ner till tvåan..tvåan möter ûberjumbon medan jag möter trean på bortaplan..det krävs nog en trepoängare ikväll..det blir tufft och det vore ju fan och tappa segern nu..det vore enormt skönt att ta back to back-championships...

Fast innan matchen blir det Jennie...fjärde dagen i rad jag tränar..det känns i benen redan nu, undrar hur det blir efteråt..

Kommentarer
Postat av: Anna

Apropå Pannkaka :) nu har jag stått stekt tunnpannkakor för ett helt kompani..bra att ha i matlådan,crepes.. :D

vad blir det till middag hos da Jerk

2008-10-09 @ 16:01:46
Postat av: Jerk

oj, vet inte än..hamburgare eller blodpudding tror jag..sparar extravaganserna till helgen då dotra hälsar på :)

(jag åt 1 pannkaka till lunch, en innesäljare bjöd efter jag ätit upp Lasagnen..)

Crepes låter gott..någon gång ska jag nog anstränga mig och göra det.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback