Hur mycket tjänar man i London??

Jag ber om ursäkt..till alla tre läsare..jag horar lite nu...jag skriver en blogg till på ett annat ställe..det hindrar mig iofs inte att skriva något inlägg här, men det har inte riktigt hunnits med något inlägg tidigare idag..först var det tidig väckning vid kvart i nio, sedan dök fröken Gröseth upp och alla tankar på övriga världen försvann...tyvärr visade hon upp sin fem månader gamla knodd Jesper och pratade om huset hon och sambon köpt (hur svårt kan det egentligen vara att falla för en tjock man från Söder i sina fetaste år?) , men ändå..det var ju Camilla...

Matcherna idag gick bättre än mitt sexliv..det blev en seger...(och en förlust..muttermutter)..

Just det...jag horar här nu:
http://ww.teammabergs.se läs och stötta..det är ett elitlag i curling..jag är deras tidsstudieman...

Team Fjällbrynt har roat mig i två dagar nu med girl on girl-massage och bilder som påminner mig om Hatchet-Face (Kim McGuire i "Cry-Baby)..jag kanske valde fel lag i tidernas begynnelse??

Imorgon är det match 12:40....vinner vi den kanske mina planer på kalla öl på hotellet med Bajen-Trelleborg spricker...
Hur som haver..efter det är det bankett..ifjol pratade jag ryska med ett par europamästarinnor och tittade ner i de olympiska mästarinnornas urringningar..vi hoppas på något liknande imorgon...

Kommentarer
Postat av: Kajsa (Hatchet-Face)

WTF, sa dar ful var jag val anda inte pa kortet!!!

2008-10-15 @ 21:16:18
Postat av: Jerk

hehe, påminde om skrev jag ju ;)

På kortet var du väl inte lika söt som i verkligheten..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback