Känner mig ung på nytt..

Det var väl dags igen..det var ju ett tag sen nu..
Jag gjorde allt fel från början..åt middag kl.22...tog en sista snus strax efter tolv...satt vid datorn till någon gång efter halv ett..tittade vidare på tvn...somnade i soffan och när jag vaknade tjugo i fem gick jag till sängen och la mig..

Det var med andra ord dömt att misslyckas..jag försov mig imorse..vaknade visserligen när alarmet gick imorse, men tänkte snooza lite..sen var klockan åtta på morgonen..bra, kan jag dra mig några minuter till bara, sen ska jag gå upp..kvart över nio sprang jag upp med förtvivlan i blick...så halv elva dök Jerker upp på kontoret idag..bra jobbat Jerker..

Dessutom hade jag en megaskum dröm..drömde att jag glömde hämta dotra på stationen och när jag skulle ringa för att säga åt henne att vänta där och inte dra iväg någonstans började mobilen kuka ur...sen glömde jag att jag skulle hämta henne..kom på det igen, men kom ändå inte iväg..gick och delade ut post någonstans..sen var jag utanför JOFA-hallen i byn och då till slut kom polisen med dotra...jag kramade henne och bad om ursäkt..min far skakade surt på huvudet (han är ju för fan död sen snart 7 år?)...sen gick jag omkring någonstans helt planlöst i Bajentröja...

Skum dröm som sagt..i eftermiddag är det kanske innebandy med jobbet..

Kommentarer
Postat av: Spader Madame

Drömtydning a la Spader: Jerk är en utmärkt far som inte tänker låta sin dotter åka polisbil. Mobilen är en symbol för pengar som snart kommer in på kontot, kan vara en lottovinst eller 13 rätt -RESPEKT. Bajentröjan symboliserar din kärlek, i form av en kvinna, som kommer ligga klistrad vid din kropp inom en snar framtid. Posten som delades ut är en symbol för den kärlek Jerk visar sina medmänniskor, företrädelsevis fotbollsdomare och vilsna människor som inte vet vart de ska när de åker tunnelbana. Det var väl det hela...

Postat av: Jerk

??

Medmänniskor? Fotbollsdomare??

Spader behagar skämta med mig :)

2008-09-17 @ 23:31:53
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Spader Madame

Nejdå, Spader har VG i drömtydning...hon har järnkoll!!! ;-))

2008-09-18 @ 20:56:03
URL: http://spadermadame.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Mja..jag börjar bli tveksam ;)

2008-09-18 @ 23:37:54
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback