Om jag hade pengar..

Inte gick jag hem kvart i åtta igår kväll heller..jag försökte men när jag kom fram till ytterdörren så insåg jag att jag varit förutseende och lagt ur jobbnycklarna (och den där löjliga lilla brickan) innan jag åkte upp till skogen för 1,5 vecka sen...tänk om företaget kunde varit så omodernt att vi bara haft en simpel kod för att ta sig ut..

Det var bara att vända tillbaks till kontoret och vänta på att chefen skulle sluta, vilket han gjorde en kvart senare så alltsomallt tjänade jag faktiskt på det eftersom jag fick skjuts hem av honom..

Nu är jag här igen, efter en natt på soffan..jag somnade där, vaknade till en vända någon gång mitt i natten, men orkade då inte gå och lägga mig i sängen..

Jag verkar somna lite tidigare nu för tiden..

Ikväll är det Premiär för Skinn FC...innefotbollsäsongen börjar, i år spelar vi i sportfixarens regi..hemmamatcherna (och bortamatcherna spelas i Midsommarkransen i SIC-hallen..be there..det blir antagligen stor humor när tjocka 30-plussare försöker vara Leo Messi och Charlie Davies..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback