Skojar ni? 5 dagar tills jag är ledig igen??

Tog sovmorgon idag..orkade inte kliva upp när klockan ringde..efter att ha snoozat 3 gånger lyckades jag iaf släpa mig till soffan och slå på lite morgon-tv...efter nyheterna och sporten klappade jag dotra på huvudet och sa att jag gick in i duschen..inte mycket reaktion från henne...

Det är ju jävligt skönt när man är trött och går och lägger sig redan halv ett på söndagskvällen, men av nån jävla anledning inte kan somna innan två ändå...

Vi är här nu iaf..dotra sitter på platsen bredvid och leker på datorn..jag försöker vakna till liv..för att få något gjort..

Det positiva med att dotra är på jobbet är att jag måste sluta runt halv fyra idag..passar mig utmärkt..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Känner igen snoozningen... Tycker du ska ut o springa lite resten av veckan. Så man slipper skämmas även om du inte får nåt motstånd på lördag. F-n. Trist faktiskt. Riktigt tråkigt. :( Nån som vill ta min plats i loppet?

Postat av: zulu

Det finns dom som gillar jyrgårn deras uppväxt var nog svår... Äntligen släppte lite ångest! Zulu

2009-08-10 @ 23:42:38
Postat av: Jerk

Åsa: var ut igår..det var ingen höjdare kan jag säga..

Det finns väl ingen vettig människa som vill springa 10 km egentligen?? ;)



Zulu: :)..lite ångest släppte..

2009-08-11 @ 10:15:46
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback