Om exakt tre veckor släpps Packets nya skiva...

Vi förlorade igår...det var inte mitt fel..trots att jag var målis...första målet var det en av backarna som slog en indian, så motståndaren hade i princip öppet mål, andra målet påstår en del utespelare att den aldrig gick in rätt väg..jag vet inte, det enda jag vet är att bollen gick över axeln på mig...

Nu har vi 1 av varje..en vinst, en oavgjord och en förlust...synd att trenden går åt fel håll..men jag får väl ta med mig det positiva..jag gjorde en hel del räddningar, ett par frilägen räddades, det gav mig motion, jag gjorde även en tunnel när jag begav mig ut på en dribblingsräd i andra halvlek..avslutet blev ganska dåligt däremot..nya tag om tre veckor då vi har nästa match...

Yup, jag kom i tid imorse igen..kvart i nio denna gång...klarar jag två dagar till har jag klarat hela januari..det vore helt otroligt..flextiden ligger trots det på blyga +6 under januari, men jag har inte jobbat lika länge som jag brukar..

Ikväll blir det pubkväll med jobbet..på Söder, så jag får känna mig hemma..


Kommentarer
Postat av: Anonym

har jobbet hittat på den där pubkvällen för att förstöra din fina svit månne? :)

2009-01-28 @ 18:29:47
Postat av: valp

har jobbet hittat på den där pubkvällen för att förstöra din fina svit månne? :)

Postat av: Jerk

Jag tror det var hela tanken med det hela, men tji fick dem :)

2009-01-29 @ 10:03:18
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback