Telefonlista..

Skrämmande nog så håller sviten än..trots att det inte bara blev en öl..fast det blev trots allt bara fyra öl och jag var hemma innan halv tolv..
Däremot så saknade jag frukost imorse..det blev att köpa en macka på vägen till jobbet och sen äta den framför datorn samtidigt som jag drack mitt första glas varm oboy sen jakten i oktober...

Det är lite segt idag..jag gick upp och borstade tänderna fem i sju i morse, sen la jag mig på soffan till kvart över åtta..alkoholen brukar göra så med en, man blir trött och det är inget värt att kliva upp...fast jag gjorde ju det den här gången..precis i tid också..nu gäller det..en dag till bara, sen kan jag koppla av...

Fast jag glömde packa träningskläder idag..dålig Jerker...det gör alkoholen också..förstör träningen..måste hitta ett sätt att undvika alkohol och sånt nu..jag behöver träna, jag vill träna...nu är det inplanerat en middag på en torsdag i februari, men i övrigt ska jag nog hålla mig ifrån allt sånt fram till nån gång...helst maj, men så kommer det inte bli..viktigast är att komma igång ordentligt med träningen...

Min svit att komma in senast halv tio på kontoret kommer förresten helt säkert att spricka på måndag..det är Super bowl natten till måndag, jag kanske missat det 1-2 gånger sen början av 90-talet..jag missar det inte nu heller..dessutom har jag tagit ledigt till lunch redan..

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en bra dag :)

2009-01-29 @ 10:26:03
Postat av: Jerk

Tack, tack..ha en bra kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback