Hångla med tallar, ja jag ska hångla med tallar...



Det är dags nu..dags för semester på riktigt.
Semester utan dator, utan att logga in flera gånger om dagen för att kolla om någon uppdaterat sin blogg, om någon lämnat en kommentar..teknikstressen ska bort för en vända..

Även slut på att hänga med i världen antar jag..skulle tredje världskriget utbryta lär jag inte märka det när jag ligger på kökssoffan och läser Nacka-biografin..

Så till de stackare som väntar sig någon som helst uppdatering om mitt liv de närmaste två veckorna, sorry, jag är fullt upptagen med att odla min lättja.
Förhoppningsvis blir det iaf hyggligt väder så jag kan slänga ut dotra på gården medan jag ligger och lagrar fett..i annat fall får vi gå varann på nerverna inomhus..som om det inte är nog med att jag kommer umgås med resten av släkten..

Den enda missen är väl att jag inte beställt någon öl och nu i det blå Sverige så tar det väl en vecka för att få en platta att njuta av...

See ya all in August if the silence hasn't killed me..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tycker det låter helt underbart! Syns i augusti då.

Postat av: Jerk

Jo, det kunde ju ha varit det...men, då vore det inte mitt liv..

2009-08-02 @ 16:02:27
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback