Survivor..



Som ni ser överlevde jag..tiden var i det närmaste katastrofal, men får väl duga ändå..det var trots allt endast tredje gången jag sprang i år..och när jag sen förlorade en minut i starten och köbildningen första kilometern gjorde det nästan omöjligt att springa (förbannade jävla tanter som är ute och ska gå, ställ er sist..)..
Kvinnan på bilden satte armbågen i sidan på mig efter 1,5 km..flinade och undrade var de andra var, när jag pekade framåt sa hon hejdå och försvann i en rasande takt..
Men vaddå..hon är 21 och väger typ 20 kg..svårt att springa då?

Så här före lunch ser jag det som min uppgift att äckla er lite också, så jag bjuder på en till bild..


Tur man har hår på bröstet så det syns att man tagit av sig t-shirten..
(inte så jag är den första som kommer frysa direkt..)

Om några timmar ska jag dra mig norrut för att fira dotras skolavslutning imorgon..

Kommentarer
Postat av: Spader Madame

WTF, Jerk har ju medalj! Måste också göra det där! YUP!!

Postat av: Kimmi

Hur långt är det där loppet då?

Kan jag få waxa det där bröstet ler elakt

Wax on, wax off - tjoff tjoff liksom?

2009-06-12 @ 13:40:16
URL: http://www.asiktskanonen.se
Postat av: karren

Hur lång tid tog du på dig ? Skulle kunna tänka mig att du ligger i respirator än

2009-06-12 @ 23:13:01
Postat av: Jerk

Spader M: Nåja..på Midnattsloppet fick man en mycket snyggare..



Kimmi: Extremt långt..eller typ, drygt 5km..här ska inte vaxas nåonting..



Karren: På tok för lång tid för att vara stolt över det, men nog kort tid för att hinna till jobbet dagen efter...

2009-06-13 @ 12:04:36
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe, jag har anmält mig till Midnattsloppet. Undra om jag kommer att bryta denna gång också ;) Typ på Ringvägen.. Och köpa vofflor hohohoho.. Bra jobbat förresten.

2009-06-13 @ 18:38:00
Postat av: Blingbling

Det var jag som var och kladdade ovanför.

2009-06-13 @ 18:39:09
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: Jerk

Haha..nja, jag tror du kommer längre den här gången, men när Kelly's dyker upp på vänster sida kan du inte längre stå emot ;)

Tack så mycket..jag kom i mål iaf..bara det kändes överraskande..

2009-06-14 @ 16:12:46
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback