-A Jay & Silent Bob movie? Who would pay to see that?

Måndag igen, sömnlöshet igen..jag gjorde missen att lägga mig på soffan efter att jag lämnat dotra på bussen (plus ger det däremot att jag gick hem från slussen)..somnade till och missade i princip alla sporter som gick på kvällen..såg lite i början av fyran-sporten och så lite i slutet av Sportspegeln..

När jag sedan en timme senare insåg att det nog inte är något på tv den här söndagen heller slog jag på min nyinköpta film "Jay & Silent Bob strikes back"...big mistake..klockan var över två innan jag tittat klart..det var ju en sån däring bakom scenen- film också, bortklippta scener, gag reels odyl..det var dessutom se om ett par scener innan jag till slut gick och la mig för att rulla runt lite i sömnlöshetens namn..jag fick säkert tre timmars sömn trots allt och jag kom in till jobbet i tid..men jag skippade frukost (om man räknar bort två stora glas med apelsinjuice)...så nu är jag vrålhungrig och måndagsdeprimerad...

Helgen var annars helt okej..dotra fick sin mini-pc på fredagen och jag var därmed återigen på första plats för årets pappa...jag sög totalt på innebandy..anser själv att det beror på att jag fick en riktig matchtröja och därmed ett nytt nummer..nr 11 istället för 88...bänkad Kahnberg istället för sniper-Lindros typ..dessutom satt den där jävla tröjan som ett korvskinn..inte så smickrande om man har mina former..de måste vara riktigt taniga som har de där storlekarna i Lkpg..jag har tappat i poängligan nu pga av det här..inte ett jävla mål på två matcher..bedrövligt, senaste helgen som var så dålig var när jag fick innebandybollen i ögat efter två byten..

Efteråt blev det bättre..kalas hos Blingis..man begriper egentligen inte hur vackra människor är innan man ser dem i verkligheten..
Eftersom dotra var med så fick jag ta det lugnt med alkoholen..så jag kom aldrig riktigt ur min sociala efterblivenhet..sånt som händer, jag hann iaf med att ifrågasätta om det inte alltid är kallt på råsunda och insinuera att alla gnagare kastar gatusten på oss hederliga bajare (ja, det är väl sant?)...

Nu ska jag deprimera lite mer..sen träna ikväll, fixa räkningarna och bli än mer deprimerad när jag inser hur mycket jag slösat bort i helgen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att ni kom :) Det finns bilder att beskåda på FB. De sista gästerna jagade jag ut vid kl 05.00 på morgonen. Grannarna måste hata mig nu. För det spelades rejält hög musik höhöh

2009-03-30 @ 21:15:12
Postat av: Jerk

hehe..det är därför man har grannar..så man kan visa dem hur mycket roligare man själv har det kl.5 på söndagmornar :)

Jag är också glad att vi gick dit :)

Postat av: Åsa

Var glad att det bara är en måndagsdepression, det hade varit värre med en april-depression. :)

Känns det bättre om jag påminner dig om att jag snart ska befinna mig på stranden och ligga och vicka mig trött med tårna... då kan du ju glädjas för min skulle menar jag. ;)

2009-03-31 @ 08:55:50
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

Nåja, jag drog nog ut lite på depressionen, för jag har inte gjort räkningarna än..kommer antagligen att stå och snyfta över strykbrädan ikväll..

Mja..vet inte om det känns bättre..kanske om det kommer lite bikini-bilder, så jag lättare kan leva mig in i det ;)

2009-03-31 @ 13:08:45
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Hehe, nån bikinibild hoppas jag verkligen prestera, annars har det varit en rätt taskig sådan. Sen om bilder publiceras är en helt annan femma, men jag lovar att tänka på dig när jag sitter på stranden i bikinin. Alltid något, man får vara glad för det lilla du vet... ;D

2009-04-01 @ 19:53:20
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

Publiceras o publiceras.du har ju min mail ;)

mm..väldigt glada verkar en del få vara muttermutter ;)

2009-04-01 @ 21:39:17
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback